HP search
HP logo

به صرفه ترین پرینترهای دست دوم اچ پی

نمایندگی پرینتر اچ پی
به صرفه ترین پرینترهای دست دوم اچ پی | طبق درخواست های زیاد شما کاربران گرامی ، مبنی بر معرفی پرینتر های کارکرده ی اچ پی ، در این بخش تصمیم داریم. تا به صرفه ترین پرینتر های دست دوم اچ پی در دسته  پرینتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

به صرفه ترین پرینترهای دست دوم اچ پی | طبق درخواست های زیاد شما کاربران گرامی ، مبنی بر معرفی پرینتر های کارکرده ی اچ پی ، در این بخش تصمیم داریم. تا به صرفه ترین پرینتر های دست دوم اچ پی در دسته  پرینتر های لیزری مشکی و لیزری رنگی را خدم شما کاربران گرامی معرفی نماییم. از این رو پیشنهاد می شود. اگر به دنبال خرید چاپگری مقرون به صرفه ، اقتصادی و مناسب می گردید. در این بخش همراه ما باشید.

در نظر داشته باشید شما می توانید برای استعلام تمامی پرینتر های کارکرده ی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و امور مشتریان همراه شوید. همچنین نمایندگی رسمی فروش پرینتر های کارکرده ی اچ پی مفتخر است. تا چاپگر های کارکرده ی خود را با خدماتی متمایز به مصرف کنندگان ارائه نماید. از این رو شما می توانید با خرید چاپگر های کارکرده از نمایندگی رسمی فروش HP از خدمات شرکتی اچ پی نیز استفاده نمایید.همچنین در نظر داشته باشید ، شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر مقرون به صرفه اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید. و از توضیحات کارشناسان واحد اچ پی در این زمینه استفاده نمایید.

 

به صرفه ترین پرینترها

پرینتر های به عنوان یک ماشین اداری در زمینه ی چاپ ، استفاده می شوند. دسته بندی و طراحی های متفاوت این دستگاه ها باعث شده. تا کاربران بتوانند به راحتی مدل سازگار با نوع کار خود را تهیه نموده و از آن در امر چاپ استفاده نمایند. البته در نظر داشته باشید که ماشین های اداری اچ پی در دسته بندی های تک کاره ، سه کاره و چهار کاره ی لیزری مشکی و لیزری رنگی طراحی و به بازار عرضه شده اند. در این بخش تصمیم داریم تا با نسل پرینتر های تک کاره ی اچ پی دو دستگاه به صرفه و پر طرفدار را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

HP 1102 ، سالیان زیادی از طراحی این دستگاه توسط اچ پی می گذرد. چاپگری تک کاره با قابلیت هایی فراوان در امر چاپ. البته بعد ها اچ پی با طراحی دستگاه هایی چون 12 توانست بار دیگر نسخه ی بروز این دستگاه را در بازار معرفی نماید. از سری مشخصات پرینتر تک کاره ی لیزری مشکی اچ پی 1102 می توانیم به رزولوشن چاپ 600 DPI و توانایی چاپ 20 برگ در دقیقه اشاره داشته باشیم.

 

1200 DPI

در نقطه ی مقابل پرینتر 1102 ما شاهد حضور پرینتر لیزری رنگی HP 1025 می باشیم. این دسته از چاپگر های اچ پی با قابلی NW نیز در بازار حضور دارند. از سری مزایا این دستگاه تک کاره ی لیزری رینگی می توان به کیفیت بالای چاپ آن (1200 DPI) و سرعت بالای چاپ آن 16 برگ در دقیقه اشاره نمود. همچنین توان چاپ این دستگاه در ما بین 15000 تا 20000 برگ A4 محاسبه شده است.

 

 

 

به صرفه ترین پرینترها

 

HP stock printers

در این بخش همراه شما هستیم ، و با معرفی دو دسته از پرینتر های سه کاره ی لیزری اچ پی ، همانطور که می دانید. اچ پی در زمینه ی تولیدات ماشین های اداری دارای پیشینه و سابقه ی درخشانی می باشد. از این رو شما می توانید با توجه به نیاز خود در زمینه ی ماشین های خانگی ، اداری ، سازمانی و … از محصولات این کمپانی بهره مند شوید. در همین راستا در این بخش تصمیم گرفتیم تا با دو سری از میان رده های HP Multifunction همراه شما باشیم. HP LaserJet Pro M1132 ، در این بخش همراه شما هستیم. با سری پرینتر سه کاره ی لیزری مشکی HP 1132 ، این دستگاه از سری پرینتر های Multifunction اچ پی با رزولوشن چاپ 600 DPI بوده و همچنین به ما قدرت چاپ تا 18 برگ A4 در دقیقه را به ما ارائه می دهد.

 

 

HP stock printers

به صرفه ترین پرینترها

 

 

 

HP 130A

در مقابل این دستگاه ما شاهد حضور پرینتر لیزری رنگی سه کاره ی اچ پی 176 می باشیم. این دسته از پرینتر های اچ پی به عنوان چاپگر های سه کاره ی لیزری رنگی پر طرفدار در مارکت های مجاز به حساب می آیند. همچون سری 1132 این دستگاه نیز دارای کیفیت 600 DPI می باشد. کارتریج های این دستگاه از سری کارتریج های HP 130A در چهار رنگ می باشد. همچنین طبق گفته های کمپانی این پرینتر قابلیت چاپ 23 برگ در دقیقه را به کاربران خود ارائه می دهد. از این رو HP LaserJet Pro color M176 را می توان به عنوان یک دستگاه اداری و سازمانی در نظر گرفت. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

پرینتر های مقرون به صرفه اچ پی

در این بخش از پرینتر های مقرون به صرفه در نظر داریم. تا با مقایسه ی دو سری از پرینتر های چهار کاره ی اچ پی همراه شما باشیم. همانطور که می دانید پرینتر های چهار کاره توانایی پرینت ، کپی، اسکن و فکس را به ما ارائه می دهند. از این رو گزینه ی مناسبی برای فضا های اداری ، ارگانی و سازمانی به حساب می آیند. دسته ی پرینتر های چهار کاره ی اچ پی نیز چه در بحث لیزری مشکی و چه در بحث لیزری رنگی دارای تنوع بسیار زیادی در بازار می باشند. لذا تنوع بالای این دستگاه ها باعث باز بودن دست کاربران در امر خرید کالا می شود.

در این بخش از پرینتر های چهار کاره ابتدا تصمیم داریم تا چاپگر HP LaserJet Pro Multifunction M127 را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. این سری از چاپگر های چهار کاره با رزولوشن چاپ 600*600 DPI قابلیت چاپ 22  برگ در دقیقه را به کاربران ارائه می دهد. طبق محاسبات کمپانی HP 127 توانایی چاپ 80000 برگ را در ماه داشته و همین موضوع این دستگاه را در دسته چاپگر های اداری – سازمانی قرار می دهد.

 

HP LaseJet M277

در آخر نیز در بخش پرینتر های لیزری رنگی چهار کاره می رسیم. به HP LaseJet M277 ، این دستگاه به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات چاپ رنگی اچ پی نیز در بازار می باشد. HP 277 لیزری رنگی چهار کاره با قابلیت پرینت ، کپی ، اسکن و فکس از سری کارتریج های HP 201 استفاده می نماید. همچون سایر دستگاه های معرفی شده دارای رزولوشن 600 نقطه در اینچ بوده. و توانایی چاپ 19 برگ A4 را در دقیقه به کاربران ارائه می دهد. شما نیز می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چهارکاره های جدید اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

پرینتر های مقرون به صرفه اچ پی 

به صرفه ترین پرینترها

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.